Ahad, Julai 11, 2010

Seminggu Yang Sibuk

Salam...bertemu kembali...emm seminggu tak dapat update blog ni...hampir berkulat kot...hehe takpelah kan...

Sepanjang seminggu yang lalu mesyuarat setiap petang...macam2 jenis mesyuarat....penatnya...aduhai.... tak terkata....so jawapnya tidur jelah...ada sehari tu tidur selepas maghrib tetiba bangun dah hampir subuh....huhuhu.... mujurlah 'cuti' so taklah tertanggung hutang solat....emmmm. Tapi kan dalam sibuk2 tu tetiba satu hari tu aku boleh pulak tengok bola....haha masa tu perlawanan antara uruguay dan netherland...alah...secara kebetulan itupun dah 15 minit terakhir...suka gak...bersorak dan geram sorang2...mcm org gila jek masa tu...ish...ntah apa2 aku ni kan...

Minggu depan ni bakal sibuk pulak dengan aktiviti hari terbuka, hari kantin juga hari kokurikulum.... aku ni bukanlah orang yang penting sangat pun dalam semua aktiviti tu malah ada nama aku tak tersenarai langsung secara nyata...tapi aku tahu aku akan jadi sibuk juga nanti....so seminggu jugalah nanti tak terupdate blog ni...hehe....tambahan hujung minggu ada Kem Skor A+ untuk mata pelajaran prinsip Perakaunan di Tg Piai resort....wah...jauh juga perjalanan utk budak2 akaun tahun ini...selalu tu buat di sekolah jer....harap2 mereka dapat menimba ilmu sebanyak mungkin....

Emm minggu depan nanti tu aku bolehlah update blog ni beserta gambar2....sabar ye...ntah gambar apalah yg aku nak selitkan nanti tuh... ;)

Oklah...sehingga bertemu kembali minggu hadapan....insyaAllah.. sayang anda semua yang setia membaca ntah apa2 yg saya tulis ni....[ni mood tengah ok ler ni...;)]


(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...