Ahad, Julai 18, 2010

KEM SKOR A+ PRINSIP PERAKAUNAN

Penat nie...tapi nak jugak masukkan gambar hari ni....

Alhamdulillah program Kem Skor A berjaya dijalankan dengan jayanya....pelajar2 pun amat berpuas hati (cuma ada beberapa slot yg mereka kata kurang faham....takpe balik nanti aku terangkan semula ;)).

Ini kali kedua untuk tahun ni aku ke Tg Piai untuk menguruskan program...bukanlah aku pengurusnya ;)...cuma bantu sesama rakan... kali ini aku tak menginap pun di sana....cuma hantar pelajar pada hari jumaat...dan pagi2 tadi pergi semula. Hari ini dah slot terakhir...tugasku membantu rakan yg memberi ceramah apabila sesi menjawab soalan...ingatkan takdelah student bertanya sebab tajuk hari ini cuma belanjawan tunai, sykt berhad dan analisis penyata kewangan...tajuk yg boleh dikatakan sgt mudah sebab tak perlu buat akaun...(kecuali sykt bhd) tapi kalau dah namanya pelajar cemerlang...walau cemerlang manapun tetap masih tak faham...oklah tu...aku suka jugak bila mereka bertanya takdelah bosan....meskipun sebenarnya aku bosan jugak menunggu waktu untuk balik rumah...bukan ada apa2 pun kat umah, cuma...rasa penat sebab pagi2 dah meredah jalanan ke Tg Piai ni...

Okay lah...mari kita sama2 mencuci mata....

Tg Piai Resort....

Hari pertama [petang 16 julai].......

Kelaparan sebab dr sekolah terus ke sini....So orderlah Mee Goreng Seafood dan air tembikai......not bad...
Kawan aku Nurul, makan Nasi Goreng Kg...Fuyyo...pedassss sangat..

Slot awal pagi tadi [18 Julai]....Penceramah Pn. Norizah Karim [SMKDPB]
he...he...aku ada gak tolong sedia bahan...cuma tak berkeyakinan utk berceramah lagi...huhu

Ini kump pelajar sekolahku...macam tulah...kat sekolah pun macam tu...

Masa PPJ hari tu aku tido kat chalet tu...Laman Bonda...eksklusif sikit ;) sebab pemandangan sangat indah dr. situ...

Inilah dorm tempat penginapan pelajar...
Dalam gerimis hujan panas sempat jugak berposing dgn Nurul sebelum balik....


Sebelum bersurai.....

Suka aje aku tengok kapal2 tu parking dilautan.....
Emmm...tak banyak gambar yg diambil....macam takde mood jer...apapun bersyukur sebab pelajar aku rasa happy dan enjoy....mudahlah aku nak meneruskan kesinambungan PnP untuk tahun ni...selepas ini khabarnya ada Kem Perdagangan pulak....aduhai....
(",)
Semoga aku terus jadi guru yang dedikasi dalam menjalankan tugas..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...