Ahad, Julai 04, 2010

Secebis kisah...

4 Julai.....

Aku berusaha menyembunyikannya...namun aku tetap lemah dan tewas....ah...aku tak mampu mengungkapkannya..
Aku sedih....namun aku tetap bertahan...sesiapapun yg melihatku pasti tidak akan terkesan kesedihanku...seperti biasa...aku berlagak seperti tiada apa2 yg berlaku....hatiku meronta...menangis pilu....ah...sukarnya untuk meneruskan kata......

Kenapalah dia tidak mengerti.....
atau mungkin buat2 tidak memahami....
sedangkan dlu pernah mengungkapi.....
"luahkan segala yg terbuku dihati.....
saya sentiasa bersedia mendengari..."
nampaknya kini tidak lagi....
tinggallah aku seorang diri...
sendiri lagi.....
seperti sebelumnya ini.... ;(

Hari ini berusaha untuk menghilangkan duka....
window shopping menjamu mata....
meski tidak ketahuan arah tujunya...
sedikit sebanyak terubat jua....
walaupun tidak sepenuhnya....
akhirnya di sini terluah segala...

Maha Suci Allah Tuhan Yang ESA...
Hanya padaMu aku meluah rasa....
hanya padaMu kucurahkan rasa hati....
kerana Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui...
segala yang tersimpan di dalam naluri...



(",)
ntah apa2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...