Sabtu, Julai 24, 2010

Kisah Semalam...

Alahai...sebenarnya ada beberapa hal berlaku semalam dalam pada nak bersantai kat luar tu.....(haha...ini pun nak cerita...saje je sebab dah lama tak ada pengalaman mengarut kan)....

1.. Ops lupa nak kabo....aktiviti aku semalam disertai juga oleh Syira.....sigadis manis yang semalam mukanya kelat jer....rupa2nya PMS...huhu...sian dia...

2. Masa nak ambik si Ira ni kat rumah dia aku sempat pusing2 kat Taman Pulai Indah tengok2 rumah yang cantik2 di situ...hehe (sebab masa tu awal lagi)

3. Bila sampai kat depan rumah...si Ira ni tak balik lagi...penat tggu depan rumah (lagipun tuan rumah pun tak kluar - takut jiran2 kata kami pengintip plak) maka kami pusing pi beli goreng pisang kat simpang...pastu duk dlm kereta sambil makan goreng pisang dan pot pet pot pet...aku tengok org yg jual goreng pisang tu asyik tgk jer kami yg duk dalam kereta...mesti dia ngumpat kai tu...
bnyk story dpt kongsi dgn Ina....yelah wpun satu skolah tp susah betul nak jumpa.....so bila dpt kluar camni barulah dpt story mori...even masa Ira dah sampai pun crita kami tak habis lagi malah semakin rancak....pening agaknya kepala Ira dgr mcm2 crita...hehe sori ira...

4. Kami singgah solat asar kat petronas......pastu singgah Mydin semata2 nak belikan Hakimi pencil colour...

5. ok...Balik dr makan2....Haha...nilah yg nak criter sebenarnya....masa nak hantar Ira balik....nak masuk kawasan rumah dia tu ada traffic light...maka aku pun tunggulah...fuyyo sikit punya lama...mulanya relaks lagi...dgn tanggapan tak ramai penduduk kat situ maka lampu tu tentu lama baru nak tukar hijau...sekali....dua kali...eh tak hijau...relaks lagilah sebab Ira pun kata kekadang lebih 2 kali dia baru nak tukar...eh bila dah nak masuk 4 kali terpingga2 jugak....haha...
tetiba kan...adalah sorang lelaki sudah ketuk cermin tingkap aku...terkejut tak terkata..ingatkan apa kes pastu dia kata...'depan sikit...ada sensor kat depan' hahaha...sebelum gerak ke dapan sikit tu aku melihat deretan kereta yang amat panjang di belakang....haha..huhu.hihi...kalaulah hanya kereta aku disitu....sudah pasti akan kutunggu tapa beranjak sedikit pun...fuh! nasib baik org tu ada...dan kereta2 yg di belakang aku tu mesti kata...dari manalah agaknyer dia org ni....haha...sori yer semua...yang bestnyer Ira pun tak tau...apalah Ira...

6. Aku sampai rumah kepenatan....lepas solat...bukak sekejap lappy...go through fb dan blog...then tidur sbb nak kena bangun pagi lagi....

Wassalam...


(",)


Sesuatu yang berlaku samada pahit atau manis...suka atau duka...sedih atau gembira tetap akan jadi Kenangan Yang Terindah dalam hidup aku...Terima Kasih buat sesiapa saja yang menceriakan hari2ku...


2 comments:

syira. berkata...

hahaha...ira mane tau ade sensor kat traffic light tuh.;)
papepown.thanks ya ibu.;)

siti zaleha berkata...

Kalau tak kena malam tu...ira takkan tau kan...itulah dinamakan...belajar dari pengalaman...dan selepas hr tu...bila lalu jer kat mana2 traffic light ibu akan teringat ade ke tdk sensor...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...