Ahad, Januari 03, 2010

Penutup Cuti....

Bertemu kembali....

Esok sesi persekolahan akan bermula....rasanya tahun inilah aku tak buat apa2 persiapan sebab tak rasa excited nak memulakan sesi persekolahan.... Kalau dulu, bila cuti akhir tahun maka akupun bercuti sepuasnya dan hanya sesekali (jika perlu) aku menjenguk sekolah... Tapi berlainan keadaannya ketika cuti akhir tahun yg lepas ini ..... hanya sesekali aku benar2 berada di rumah dan selebihnya masa dihabiskan di sekolah dgn pelbagai tugasan yg tak sudah....

Disember 2009 juga menjadikan bulan paling 'sibuk' bagiku dengan aktiviti baru.... hemmm sudah jadi lumrah alam barangkali.... bila tak sibuk, terfikir nak menyibukkan diri....bila dah sibuk, maka semputlah pulak nak terkejar ke sana ke mari.... : ) (-_-)...apapun aku sangat happy dgn aktiviti baru tersebut....dan aku rasa ia pengalaman yg sgt berharga.....semoga 2010 menjadikan hidupku akan lebih bermakna dgn aktiviti yg lebih berfaedah dan membahagiakan....

Hari ini hari terakhir cuti panjang....emmm.... pagi2 dah sakit kepala yg amat....aduhai....namun sempat juga aku mengemas apa yg perlu.....petang aku masih berkesempatan pergi ke bandar... bertemu org tersayang....cewah.....emmmm sebenarnya pergi bandar utk beli sesuatu....last minute shopping...

Malam.....siapkanlah apa2 yg patut sebagai persediaan untuk hari esok...... Baju....handbag...kasut....buku rekod mengajar.......emmm...apa lagi ye?...Mcm budak nak masuk sekolah plak........

Semoga esok kulalui dengan penuh keceriaan......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...