Ahad, Januari 31, 2010

Februari Datang Lagi...

Setahun berlalu....kini februari datang lagi...bertambahlah umurku setahun lagi...

Emmmm nak cerita apa yer.....esok kat sekolah ada merentas desa....rehat jap minda dari mengadap budak2 dalam kelas...tapi sure tension gak melayan kerenah budak2 yg pasti akan berkeliaran kesana sini....ala...buat apa nak tension...apa guna stress....dah namanya budak.....

Hari ini.....petang tadi pi MRSM...bawakkan zaza KFC...teringin dia nak makan KFC ramai2....konon2nya nak celebrate birthday Hakimi (belated birthday)...tapi budak tu dibawa pula ke klinik oleh bapanya.....demam dan semput....maka kami pun makanlah berempat sahaja.... Biasalah zaza tu....tak dapat balik disuruhnya kami pergi sana....selalu mak dia pegi tp hari ini mak dia ada hal kat rumah...so....akulah penggantinye....ala...setakat makan2....buat apa nak tolak....lagipun MRSM tu bukan jauh sgt....3km je dr rumah....he....he...he...

Lepas asar.....aktiviti biasa....tak payahlah bagitau....biarlah rahsia...cewah...mcm lagu dato' siti pulak......takde apa2....saje je....tengah bingung ni....apapun....aku nak jadi seorang yg pendiam ajelah.....malaslah nak tanya banyak2 kali dan acap2 kali....biarlah apapun yg berlaku ku terima dgn redha dan pasrah......

Tak sabar nak tunggu hari rabu.....3hb Februari..... MY BIRTHDAY!....ada tak org ingat birthday aku ye.....sape agaknya org pertama wish aku.....selalunya anak2 sdra akulah yg tak pernah lupa bday aku.....nasib baik mereka ingat....at least wish....kalau takde sape2 ingat....sedihnya aku...... alah...dah tua....jangan sedih2lah....Hidup dan matiku kerana ALLAH semata2....kuserahkan segala pada Yang Maha ESA......aminnnnn




1 comments:

Adinda Amy Sensei berkata...

SALAM..

SAYA NAK UCAPKAN..

SELAMAT HARI LAHIR..SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI...MOGA MENDAPAT KEBAHAGIAAN DUNIA DAN AKHIRAT..

TERIMA KASIH SINGGAH MY BLOG..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...