Sabtu, November 28, 2009

Pengorbanan....

Wafa Afiqah de' amoi yg kuat 'berleter' dan merungut bila nak tidur...


'cucu' dan 'nenek' di hari raya qurban


Ahmad Huzairi yg juga kuat melalak dan sungguh keras hati..


Salam Aidil Adha....


27 November 2009.....Aidil Adha disambut tak seperti tahun2 sebelumnya......tahun ni aku sendirian...tak prepare apa2...menjalani hari seperti hari2 biasa...kakak sebelah rumah pula telah pulang ke Selangor petang semalam......Kira-kira jam 11.00 pg aku pun ke rumah kakakku di Kg Jelutong Laut....dia pun sendirian. Mujur ada seorang ibu saudara yang dtg dari Johor Bharu menemaninya....Tghari barulah anak tunggal dia balik selepas beraya dengan keluarga mertuanya di Pasir Gudang...

Petang barulah gi beraya kat Pulai Sebatang...tu pun sebab nak hantar mak saudara aku tu pi rumah sepupuku....malam...rasa nak tidur awal...tapi tak jadi sebab tetiba salah seorang sepupu datang dengan keluarganya....rasa happy sangat2 sebab ada gak orang sudi menjengukku di sini.....hu...hu...hu...


28 Nov. 2009.....plan awal hari ini nak pergi jemputan rumah cikgu Ramli dan rumah Yati Md. Noor, tapi keadaan sungguh tak mengizinkan... aku rasa masih tak sihat....migrain tetiba datang lagi....so duk rumah je...tidur...makan tengahari pun tak....malam....siapkan tugasan BPG2010....emm...semoga aku kuat untuk menyempurnakan tugas malam ini juga....

......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...