Rabu, Disember 02, 2009

Berakhir Sudah....

Alhamdulilllah....lega rasanya. Sebahagian beban terlepas sudah....
Semalam, 1 Disember 2009 pelajarku telah menduduki kertas menggerunkan bagi mereka '3756 Prinsip Perakaunan 1 & 2.....wah..masing2 keluar dengan senyuman....ada 2 makna tuh...samada dapat jawab atau tidak...emmmm aku mengharapkan mereka dapat jawab dengan baik. InsyaAllah.
Sebelum tu...paginya masing2 dgn gembiranya beritau aku 'mimpi mereka' tentang tajuk2 yg akan keluar...mengena juga tips aku (sebelum tu aku dah ajar mereka cara bgmn nak mimpikan tajuk apa yg keluar....he...he). Sebenarnya bukan apa pun...aku sekadar nak menghilangkan stress yg mereka alami...tu yg bg tips konon2nya boleh dapat mimpi tu...he....he.....jadi juga...hasilnya mereka masuk dewan exam dgn senyuman....dan yg paling best...mimpi tu jadi kenyataan....For sure mereka dapat jawab dgn penuh keyakinan...sementelahan aku dah mengingatkan mereka supaya 'all out'.
Lega....now cuma tinggal BPG 2010 yg blm siap ( sebenarnya dah siap cuma lum blh print out) ....takpelah...Boss ckp siapkan draf dulu..emm..bolehlah aku bercuti ke Sarawak dgn gembiranya....yeaaa.....ptg ni aku akan terbang ke Sarawak utk bercuti....
Alamak! paper Perd belum lg (9hb Dis. nanti)...masa tu aku msh kat Srwk....hu...hu...tp utk paper ni aku yakin pada pelajarku......5 Maju PASTI BOLEH...InsyaAllah.
Gelagat pelajar sebelum masuk dewan exam...
Bersama Juliana (tokoh pelajar 2009)....tengok....murid lebih tinggi dr cikgu...hu...hu..rendahnya aku..

Tu...Syakila menyorok sebelah Azira...Kila malu sebab mata dia bengkak...kesian Kila.

Amoi2 (Chia Ying & Chai Ling) relaks je....santai habis tepi longkang....mrk ni pelajar harapanku utk score A+.

Dr. kiri...Maizatul, Zaileha, Amirah, Fatin dan Syazana...Mrk ni...tengah stress ni...berjalan mundar mandir....so suruh berenti kejap amek gambar...

Sekian....utk kali ini....jumpa lagi selepas aku balik dr Sarawak nanti.....daaaaa....







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...