Rabu, November 25, 2009

Aktiviti AKhir Tahun....

Salam buat semua pembaca blog.....


Sejak awal cuti nampak semakin sibuk dgn tugas yang tak pernah sudah....ada aje yang menuntut agar disiapkan segera....apapun aku cuba buat semampu boleh....hu...hu...hu....nak update blog pun tak sempat....so hari ni kucuba update...dapat sikit pun jadilah kan...he...he...he...

Emmm...aku belum rasa 'bercuti' walaupun dah beberapa hari cuti sekolah bermula....masih setiap hari ke sekolah menjalankan tugas2 tertunggak dan menyiapkan tugasan akan datang...
dan...sepanjang seminggu ini pula aku rasa tidak berapa sihat...itu yg membuatkan beberapa aktiviti rutin tergendala....kuharap segalanya dapat kutempuhi dengan tabah....

Emmm...hari ini demi anak murid tersayang...aku meluahkan masa untuk mereka...membantu apa yg patut sebelum menghadapi peperiksaan sebenar 1 disember ini....huh...aku yg terlebih takut sebenarnya...harap2 mereka dapat jawab semuanya dengan mudah....

Hari ini, dari sejumlah 28 orang pelajar hanya 12 orang yg menghadirkan diri...selebihnya sedang menghadapi peperiksaan Math Tamb. di Dewan peperiksaan....tapi ada juga yg langsung sengaja tak mahu datang.....Takpelah...moga Isnin nanti mereka akan hadir....


Pelajar tekun buat latihan saat2 akhir....semoga semua yg hadir hari ini berjaya dengan cemerlang.....ameeen...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...