Isnin, September 13, 2010

Raya...raya

Selamat Hari Raya semua....pastinya semua orang pun ceria di hari raya...Rayalah katakan...macam anak sedara aku kat umah ni...sangat gembira di hari raya sebab dia kata dah boleh makan banyak2....haha...teruk betul budak tu.....badan sikit punya tembon...huhu...dan kemana aku pergi mesti dia nak ikut...
Alya...anak sedara paling bongsu...dan paling tembon...haha

Sorang lagi gembira sebab tahun ni rumah kami jadi tumpuan sedara mara....meriah tak terkata...kalau tak kami yang asyik berjalan ke rumah sedara mara tapi tahun ni.....duduk rumah ajer tunggu orang datang...hehe..

Cucu-cucu sedara yang sangat2 rapat denganku...Hakimi, Anis dan Ahmad....yang bersongkok tu Aaliyah....dok kat Shah Alam..;)


Raya ke2...beraya kat Marrybrown Airport Senai...masa ni hantar Fatin nak pi Kota Bharu....

Raya ke3....ex student 5 Maju 2009 datang beraya....meriah sangat...Terima kasih ya kerana ingat kat cikgu....
Sebenarnya ada banyak gambar yg diambil masa raya pertama tapi semua duk dalam kamera si Fatin....uhh.... kenalah tunggu dia download gambar tu barulah aku boleh upload...
Apapun....Selamat Hari Raya untuk semua....Maaf zahir batin...terkasar bahasa...terlanjur bicara...tercerita mana yang tak kena.....semoga kita semua gembira di hari dan bulan yang mulia ini....;).
(",)
.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...