Isnin, September 27, 2010

Hari Demi Hari

Sudah seminggu aku berhijrah ke sekolah baru...hari-hari dijalani dengan debaran di hati...tapi hari ini aku mula terbiasa dengan suasana baru...rasa seronok pulak keluar awal2 pagi....meredah kedinginan menuju destinasi .....sambil mendengar tazkirah pagi di radio IKIM.

Seminggu berlalu, aku telah dapat menyesuaikan diri, mengajar penuh dedikasi seumpama murid telah lama kukenali.....dan alhamdulillah dari kacamata pertamaku.... mereka dapat menerimaku sebaiknya...seadanya aku...hehe

Dalam kalangan rakan seperjuangan sebegitu juga...sedikit demi sedikit aku merasa selesa berada disamping mereka...semoga ia berterusan selamanya..(tp dalam hati aku terdetik bahawa aku takkan lama di sini....firasat apakah ini..)


(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...