Ahad, Disember 05, 2010

Salam Maal Hijrah...

Assalamualaikum wrt. wbt.

Kepada semua, saya ucapkan Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432H...
Semoga tahun baru akan datang dapat kita jalani dengan lebih indah dan penuh ketaqwaan...
Apa azam tahun baru?...bagi saya...macam biasa aje...meneruskan azam yang tak kesampaian pada tahun ini.....InsyaAllah...semoga bertambah keimanan kepadaNYA...

Ermmm...tak de idea untuk menulis malam ini...dan entry inipun terlalu awal dicoretkan...bukan apa...esok saya akan pergi bercuti untuk beberapa hari......tambahan, lappy saya tetiba mengalami masalah.....huhu...terpaksa hantar 'icu'...agaknya merajuk sebab tuannya nak pi bercuti...atau dia memahami dan ingin bercuti juga di pusat servis...hehe..

Okeylah. InsyaAllah, catatan perjalanan akan tercoret jua nanti. Semoga si lappy sihat seperti biasa apabila saya pulang nanti...

Opss.....jangan lupa esok. Baca doa akhir dan awal tahun....

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...