Khamis, Disember 16, 2010

Ideapad...

Assalamualaikum wrt. wbt...

Alhamdulillah dapat bertemu kembali di alam maya ini...Setelah sekian lama tak dapat masukkan en3 baru, peluang itu dapat dibuat di pagi yg berbahagia ini... :p... Huhu...lappy saya masih berada di pusat servis.... dan utk memenuhi keperluan...terpaksalah saya mencari pengganti.....kali ini kecil aje....10 inci....cukuplah sekadar back up dan memudahkan saya membawanya jika berkursus nanti...ringan dan mudah dibawa...

Netbook kecil yg dah lama jadi idaman.....;)


Comel dan cute...terpikat pada pandangan pertama....haha

Apa yg menarik, saya terpandang netbook ini dikedai lantas membuat keputusan membelinya sekembali pulang dari bercuti...kebetulan memang sangat memerlukan dan teringat2 ipad anak saudara yg sgt mengujakan tempohari....hehe...dan netbook kecil saya ini adalah 'ideapad lenovo'.....dan wow...jangka hayat bateri sehingga 8 jam? mcm tak percaya aje....tak pernah guna lagi sehingga 8 jam... Apapun, semoga ia bermanafaat kepadaku....

(",)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...