Ahad, Disember 26, 2010

Berakhirnya cuti...

Salam semua...

Lamaaa kan tak masuk apa2 entry...maaflah banyak sangat halangan dan rintangan....hari ini pun sekadar singgah dan melepaskan kerinduan yang dah lama bersarang di hati...kerinduan untuk menulis di sini...hehe...

Emmm...hari ini kiranya hari terakhir cuti bagi cikgu macam saya ni...kerna esok bermulalah tugas untuk bangsa dan negara....cewah. Meskipun sekolah hanya akan dibuka mulai 3 Januari, tapi esok (ada yg dah mula hari ni kan... ;) ) semua guru2 perlu hadir ke sekolah untuk bermesyuarat dan merancang persiapan pengajaran dan pembelajaran sesi persekolahan 2011. Aduhai...walhal tugasan aku belum siap lagi ni....dan hanya ada 5 hari sahaja lagi untuk menyiapkan tugasan yg diamanahkan....semoga segalanya berjalan lancar...

Dan...sebagai persediaan untuk menghadapi sesi persekolahan akan datang...hari ini terpaksalah pi cari2 buku....wow! banyak betul buku aku borong...sampaikan anak sedara kata....usu ni nak bukak perpustakaan ke apa....haha...terpaksalah...sukatan baru...buku pun terpakasa cari yg baru...tambahan tahun depan kena plak tambah 1 subjek baru....utk melengkapkan masa mengajar....huhu..biasalah guru2 di bawah bidang Teknik dan Vokasional ni selalu tak cukup waktu...so utk memenuhi quota...kenalah mgajar subjek2 lain yg ntah apa2 aje...seni...sivik...moral....pjk...huhu dan aku pilih seni plak...ish boleh ke aku ajar melukis nanti...alahai hentam sajalah....

Alamak....dah lewat ni....ada kerja yg belum beres...nantilah kita sambung lagi...ada banyak story nak masukkan tapi tak sempat...story pasal cuti2 malaysia aku...ada banyak gambar juga....so tunggulah bila segalanya dah settle....maka akan kumasukkan juga cerita yg tertunda itu....hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...