Selasa, Jun 15, 2010

Yang terindah buat Fatin

Lama sungguh tak update blog ni....macam biasalah nak update blog pun kena ada mood juga...sebenarnya dah beberapa kali nak post entry asyik tertangguh dan ak
hirnya aku padam aje entry tu sebelum sempat dipublishkan....;)...biarlah ia menjadi cerita yg aku seorang je yang tahu....

Malam ni tetiba rasa nak post sesuatu untuk entry kali ni... Ia mengisahkan tentang.....Majlis pertunangan anak saudara aku...Nor Fasyareena @ Fatin... malangnyer takde satu pun gambar aku yg diambil oleh anak saudaraku (zaza) walaupun kamera yg diguna adalah kameraku..huhuhu.....[gambar aku entah ada kat kamera siapalah agaknya..]

Majlis yg berlangsung pada 12 Jun itu sangat meriah dan dihadiri oleh hanya ahli keluarga dan teman2 rapatnyer [cewah...macam ayat dalam Melodi jer...;)]... ala malaslah nak tulis lagi....layan gambar jelah yer....hehe
Wah! fatin dapat 2 bentuk cincin....
Anggun dengan tema merah jambu....

Coklat yang sedap untuk yg tercinta...;)

Bersama ibu bapa dan bakal mertua

Hantaran buat tunangan....

Cincin disarung di jari manis tanda ikatan termeteri...

Anak2 saudara [cucu2 saudara bagiku..haha]
Makcik2....eh..eh...ngape aku takde...huhuhu

Sepupu sepapat....
Now...masa untuk menjamu selera.....
Eh lupa pulak nak bagitau....Fatin dapat orang Kelantan....so, bulan Mac 2011 ayuh beramai-ramai kita bercuti ke negeri Cik Siti Wan Kembang itu...hehehe....sempat lagi nak menabung untuk membuat 'pelaburan' di sana nanti....;)
That's all....semoga apa yang direncanakan akan berjalan dengan lancar dan diberkati Ilahi..... insyaAllah.
(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...