Ahad, Jun 06, 2010

Forever After...

Hai..hai...hai...

Cuti sekolah telah bermula....seperti biasa akupun mulalah mengatur cutiku sendiri...dan seperti biasa bila aku mula 'bergerak' akan adalah pengikut2ku...


Hari ini aku telah ke Batu Pahat....tujuan utama ke Carrefour untuk mencari satu barang....alhamdulillah barang yg dicari kutemui...dan tak sangka ada offer plak...then untuk tidak menghampakan pengikutku (he..he..zaza n najiha ler) aku bawa mereka tgk wayang...ala cerita budak2...Shrek The Final Chapter...

Plan awal nak tgk movie lain, tapi sampai kat kaunter tukar plan plak...layan jelah...sekadar melapangkan fikiran....takpe next time tgk crite lain plak...best gak cerita ni...part yg paling best bila Shrek sedar bahawa dia perlu menghargai apa yg telah dimiliki dan jgn sesekali menyesali apa yg telah ditakdirkan buatnya....

Aku selalu menghargai apa yang aku ada sehingga aku tak sanggup untuk kehilangan......pun aku tetap redha dan pasrah jika telah ditakdirkan buatku untuk kehilangan apa yg aku sayang...;)

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...