Ahad, Jun 20, 2010

A.K.U

Aku adalah aku...
aku tak mampu untuk membalas dendam....
meski dihati tersimpan seribu satu macam perasaan...

kelmarin.....hatiku disakiti...
kelmarin.....perasaanku dinafi....
kelmarin.....kehadiranku tidak dihargai...
kelmarin.....aku rasa tak dipeduli...
kelmarin.....aku ingin menjauh pergi.....
kelmarin juga......telingaku diasak bertubi2...

semalam.....aku terasa jauh hati...
semalam.....aku rasa tak punya perasaan lagi....
semalam.....aku rasa tak nak fikir apa2 lagi...
semalam.....aku ingin membawa diri....
semalam juga.....migrainku menjadi2...;))

hari ini.....aku tabahkan hati....
hari ini.....segalanya kubiar sepi.....
hari ini.....aku duduk menyendiri...
hari ini.....aku semakin mengenal diri.....
hari ini juga.....dendam kubuang jauh dari sudut hati...

Aku yang masih begini......
terus tabah dan pasrah mengharap keredhaan Ilahi...

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...