Sabtu, Mac 27, 2010

Hati Berbunga Riang...

Salam seindah ceria.....

Hidupku kembali berbunga...(he..he..mcm pokok bungalah pulak...bermusim2..).

Hidup ni umpama putaran roda, sekejap di atas...sekejap lagi di bawahlah ia... dulu...aku rasa sedih...sayu....hiba.....kelmarin pula....aku sepi...sunyi.... sendiri... tapi hari ini...meski masih sendiri namun aku happy...bukanlah kerana ada org buat aku tertawa...tapi ada keadaan (yg sudah pasti pewataknya adalah 'insan') yg buat aku tersangat happy...dan aku tahu masih ada org yang peduli...dan masih ada org yg sayang kat aku....hu...hu..sungguh terharu....

Buat teman2....terima kasih semuanya...atas segala keriangan meski tanpa disedari...
Buat boss...terima kasih kerana amat memahami...meski itu adalah tggungjawab diri...
Buat yang tersayang...terima kasih atas segala sokongan...segalanya amat kuhargai....
Buat yang dah jadi kenangan.....terima kasih kerana mengajar aku erti sebuah kehidupan....segalanya akan tersemat dalam hati...

(",)

~~~~~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...