Ahad, Oktober 30, 2011

Kek Marble Segera

Salam ukhwah buat semua....;)



Yang terindah hari ini nak berkongsi kegembiraan kejayaan saya membuat kek. Ermmm alahai...biasa je kan. Cuma ia jadi yang terindah sebab dalam keadaan saya yang tak berapa sihat...(dah 2, 3 hari migrain dan batuk2...dek cuaca yg tak menentu...dalam pada panas membahang tetiba hujan turun mencurah2... macam tulah cuaca kebelakangan ini di sini).



Jadi, macam biasa selepas makan ubat saya pasti tertidur....dan sedar2 aje terus nak pi buat kek marble segera....kenapa segera? sebab guna tepung segera...cuma tambah susu, telur dan butter...Rasa? oklah......cuma sedikit manis (sebab saya tak berapa suka manis2...rupa? kurang sikit dek kerana saya tak berapa pandai nak melapis adunan...




Inilah rupa kek marble yang dah siap dimasukkan ke dalam tupperware untuk dibawa ke sekolah esok...hehe.


(",)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...