Jumaat, April 01, 2011

Dia dan Aku..

dia mengajarku supaya bersabar.....

dia juga mengajarku agar sentiasa tenang....

dia mengajarku menghadapi perubahan....

dia juga mengajarku menghadapi sebarang kemungkinan...

dia mengajarku supaya aku kenal diriku sendiri....

dia mengajarku erti kehidupan....


TETAPI....

dia tidak mengajarku secara terang-terangan.....

dia tidak mengajarku secara langsung....

dia tidak mengajarku selayaknya seorang guru terhadap muridnya...


DIA.....

tidak tahu bahawa aku belajar dari PENGALAMAN.....

pengalaman bersamanya yang mematangkan fikiran...


Semoga aku terus tabah menghadapi hari-hari mendatang....


(",)


2 comments:

shielalatif berkata...

suker saya baca n3 cikgu ni :)

siti zaleha berkata...

oh ye ke? hehe tq...ide yg dtg tetiba aje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...