Isnin, Januari 24, 2011

Dugaan lagi...

Hai semua....tiba-tiba sj aku nak menulis malam ini....sbb apa yg ingin kuluahkan adalah hal yg tiba-tiba berlaku dalam hidup aku.....ia dugaan lagi...tak habis2 dugaan seperti ini terjadi padaku....adakah aku begitu kuat dan tabah menghadapinya...? rasa aku tidak...tapi begitulah saban waktu ia akan berlaku....baru saja aku melegakan fikiran dari hal seumpama itu....kini ia muncul lagi....tak perlu kuhuraikan satu persatu kerana biar aku saja yg tahu...kerana tak siapa akan mengerti...kerana tak akan ada sesiapa yg memahami aku....andai kuluahkan isi hati....siapapun takkan peduli...jadi biarlah kusimpan sendiri...jauh disudut hati...hanya disini mampu kucoretkan agar tak terbuku didalam hati...

Apapun...semoga Allah sentiasa tabahkan hatiku....tidak melatah membuat keputusan...semoga tenang menghadapi apa jua senario mendatang....tiada tempat untuk kucurah rasa....hanya di sini terluah segala...

(",)

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...