Sabtu, Januari 01, 2011

1.1.11

Assalamualaikum pembuka kata...
bertemu kembali di alam maya...

Hari ini 1 Januari 2011...melangkah ke tahun baru bererti melangkah jua ke umur baru...setahun bertambah semoga bertambah keimanan dan ketaqwaan kepada Allah Yang Esa...semoga bertambah matang dan tabah dalam menghadapi liku2 kehidupan yang kian hari kian mencabar hati dan perasaan...mencabar tindak dan perlakuan...mencabar minda dan ingatan...semoga segalanya dapat dilalui dan dihadapi dengan tenang dan sabar dan serasional mungkin...InsyaAllah.

2011....berazam untuk memperbaiki kesihatan diri supaya dapat berdiri gagah mengenggam tekad dan harapan...membahagiakan orang2 disekeliling dan mereka yang memerlukan dan mengharapkan pertolongan...haha...yelah kalau dah tak sihat macam mana pulak nak bantu orang lain kan...sendiri pun perlu minta bantuan....so, kenalah jaga kesihatan betul2...makan....tidur....dan rehat secukupnya....huhu.

Semoga aku berjaya melaksanakan apa yg dirancang...Tak mau dah stress2.....hidup mesti enjoyyy....hehe...tak mau dah membebani fikiran dengan masalah2 yg tak ada jalan penyelesaian....biarlah apapun yg berlaku, hidup perlu diteruskan...dan perlu dijalani mengikut landasan yg telah ditakdirkan... ;)

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...