Sabtu, November 26, 2011

Salam Hijrah 1433

Assalamualaikum wrt. wbt.

Bertemu kembali untuk entry terakhir tahun hijrah 1432. Kepada semua, saya ucapkan Selamat Menyambut Maal Hijrah 1433H... Semoga tahun baru akan datang dapat kita jalani dengan lebih indah dan penuh ketaqwaan... Sematkan dihati dengan azam yang lebih baik bagi mengubah diri kearah insan yang lebih cemerlang bukan saja dalam kalangan manusia, tapi yang lebih utama, cemerlang disisi ALLAH swt.

Azam baru??......InsyaAllah sentiasa ingin menjadi dan melakukan perkara yang lebih baik berbanding sebelumnya. ...satu hal yang sentiasa perlu diatasi, sikap bertangguh...aduhai...semoga saya dapat mengatasinya dengan baik. Semoga 1433H membawa sinar yang lebih bergemerlapan dalam hidup saya. Semoga bertambah keimanan kepadaNYA.....

Segala apa yang telah dilalui sepanjang 1432H, moga dijadikan panduan yang akan mengubah sempadan, terutamanya sempadan iman. InsyaAllah, semoga terus diberi kekuatan dan ketabahan dalam meneruskan liku2 kehidupan yang tidak dapat dipastikan kesudahannya.

Seperkara yang telah dilalui, walaupun pedih menusuk di hati, saya gembira kerana dapat melaluinya dengan penuh sabar dan taqwa. terima kasih Allah kerana memberi saya kekuatan itu.

Buat semua, maaf andai ada terlanjur kata terkasar bahasa. Semoga kita sentiasa diberkatiNYA.

Ops...jangan lupa baca doa akhir dan awal tahun petang ini ya. ;)

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...