Jumaat, September 02, 2011

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum wrt. wbt...

Sangat lama tidak menulis entry...berehat di sepanjang ramadhan...muhasabah diri...merenung segala apa yg telah terjadi dalam kehidupan ini...dan akhirnya...memaafkan apa2 yang telah terjadi....redha menghadapi segala yang telah ditakdirkan dan pasrah meneruskan liku2 kehidupan yang entah bila akan berakhir...

Buat semua yang mengenali, masih tidak terlewat rasanya untuk saya menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan, keterlanjuran kata, terkasar bahasa, gurau senda, perbuatan dan perlakuan menyentuh hati dan perasaan ...Jika bualbicara dan tingkahlaku saya mengundang amarah, mohon dimaafkan, makan minum minta dihalalkan .....semoga hidup kita semua akan diberkati Ilahi...InsyaAllah.

Akhir kata, Seuntai kasih membuat kita sayang, seucap janji membuat kita percaya, sekecil luka mencipta kecewa, tetapi sebuah persahabatan dan persaudaraan selamanya akan bermakna... . Semoga Syawal ini kita dilimpahi dengan Rahmat dan Kasih Allah dan semangat ukhuwah yang sentiasa hangat di hati .

" Selamat Hari Raya Aidilfitri..MAAF ZAHIR DAN BATIN"

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...