Isnin, Mei 30, 2011

Cuti.....;)


Bismillahirrahmanirrahim....nampaknya, mengambil masa seminggu jugak untuk mengemaskini entry baru...apa nak buat...masa tak memberi ruang untuk berpoya-poya di sini...;)


Pagi ini, sekadar singgah untuk meninggalkan jejak dan untuk mengucapkan Selamat Bercuti buat semua warga sekolah di seluruh Malaysia...di mana jua anda berada... Selamat balik kampung...selamat bercuti....selamat menunaikan ibadah umrah...selamat melangsungkan perkahwinan....dan semoga selamat semuanya perjalanan pergi dan balik kemana jua anda akan pergi....ops...selamat bertugas dalam cuti buat rakan2 yg kena bertugas...hehe. Semoga perjalanan kita diberkati Allah hendaknya....aminnn.

Tak sabar nak pergi bercuti... Kali ini percutian yg sedikit adventure akan dirasakan...Tapi rasanya taklah adventure sangat kot...cuma, sebab tak pernah melaluinya yg menyebabkan rasa macam adventure tu...agaklah...apa dan ke mana? Kali ini percutian saya tidak menaiki kapal terbang sebagaimana selalunya...so, destinasi kali ini adalah ke tempat berikut....hehe




Tahukan??? ceritanya akan di publishkan nanti...semoga saya diberi kekuatan untuk menulis pengalaman itu...InsyaAllah.



Maka, sebelum perjalanan jauh dan memenatkan nanti...hari ini kenalah bersantai di rumah...menyiapkan proses penandaan kertas jawapan peperiksaan pelajar...mujur ada 2 kelas sahaja paper esei...prinsip akaun dan perdagangan tingkatan 4. Dan rasanya taklah stress sangat sebab dah sedia maklum jawapan yg bakal diberikan pelajar...pasti kerja menanda sangat mudah dan lancar...haha...maklum sajalah...kebetulan kertas PD tu student kelas paling hujung...erm...hanya sebahagian pelajar yg menjawab tak berapa nak lengkap...apapun...kenalah tanda dan bagi markah 'motivasi' utk mereka supaya bersemangat utk terus berjuang...ermmm.


Ok...sehingga entry akan datang...doakan perjalanan percutian saya selamat pergi dan balik... Sayang anda semua...


(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...