Khamis, Ogos 05, 2010

Hidup Ini....

Ermmm..........macammanalah aku nak sambung buat Phd...baru ujian yg sikit ni...baru fikirkan tentang sesuatu yg mengguris hati dan perasaan.......aku dah jatuh sakit...demam...migrain....aduhai...belum lagi kena buat research bagai.....nasib baiklah dah selesai part master dulu...itupun nyaris2 gak kecundang di pertengahan jalan...nasib baiklah semangat aku kuat....tapi masa tu, masih ada yg memberi semangat dan kekuatan....mak yg memberi dorongan meski hanya sebentar cuma....bapak yang sentiasa memantau dan memastikan perjalanan sentiasa selamat.....meski tak dapat melihat hasil yg disemai......tapi kini aku telah kehilangan semua itu....dan ujian yg sedikit inipun aku rasa sudah tidak mampu menghadapinya lagi.......yang hanya mampu kulakukan.....pasrah pada Yang Esa.... semoga Dia terus memberiku kekuatan untuk meneruskan liku-liku perjalanan hidup ini....

Tidak kumengerti mengapa jadi begini....

(",)
Aku yang sering dilukai...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...