Isnin, Februari 15, 2010

Famili Day..

Salam....

Kali ini nak cerita pasal familiku yang sangat besar....

Semalam 14 Februari 2010 sempena cuti CNY kami telah berkumpul beramai-ramai...kebetulan semua cuti dan semua nak balik kg. Dah lama tak berkumpul macam tu...Aku rasa seronok yg amat sangat...Di kesempatan itu kami pun buatlah BBQ. Wow! dah lama betul aku teringin nak buat semua tu....

Masa sambutan hari raya, masing2 beraya kat rumah keluarga sendiri..atau keluarga mertua....so rumah aku sepilah...sebab aku sendiri 'lari' pi umah kakak kat Singapore...beginilah kalau mak bapak dah takde...anak2 semua bertempiaran macam anak ayam....

So....cuti kali inilah aku rasa first time anak, cucu cicit aruah Hj Sunok dan Hjh Saodah berkumpul ramai2....sedih jugak sebab abang aku yg sulong dan keluarganya tak dapat bersama2....alahai...dia dah uzur sangat, so tak boleh bawa kereta mcm dulu.... tapi takpelah anak sulong dia sanggup jugak datang untuk menyertai kami walaupun masih dalam pantang...

Kalau abang sulong hanya mewakilkan seorang anak, seorang anak abang ngah dan kak uda juga tak dapat turut serta atas komitmen masing2...kesian...takpelah next year panjang umur kita buat lagi acara yg lebih gempak dan happenning...


Trade mark familiku...


Bersama anak2 saudara yg sangat sporting...FATIN & NISAK...oh yg kecik tu cucu saudara aku...Ika...anak saudara Fatin...


Sorry pada sesiapa yg tak dpt merasa... siapa cepat dia dapat... he...he


Antara yang jadi santapan....

14 Februari yang sangat meriah....


Makan...makan...


Terima kasih kerana sudi membantu...he...he...


Ni baru sebahagian nie...


Meriah sangat masa nie...


Bersama Alya Nur Najiha - Anak saudara paling bongsu - Mak dia cakap perangai sebijik aku.. hu...hu..

Gambar di bawah adalah gambar2 cucu saudara yang paling kecil.... ada sorang lagi baru seminggu lahir.... ada di Sarawak...belum boleh kemana-mana maa...kesemua cucu saudara aku dah ada 17 orang. Coming soon...yang ke 18...tengah menunggu hari je lagi...


Yang ini taklah kecil dah sekolah tadika ...umur sama tapi saiz badan sgt berbeza...mereka ni kawan baik sgt2... yela masa kecil bersama2...menyusu pun sesama...tak taulah dah jadi sdra sesusu ke belum... :) Yg kudut tu...Muhammad Hakimi (27/1/2004) dan Amir Syakirin (8/4/2004)


Ke 13 (11/9/2007)....Ahmad Huzairi - paling bijak mengampu ;)


Ke 14 (12/8/2009).......Wafa Afiqah - 'Si Jepun'


Ke 15 (25/12/2009)...Adham Farish - Susahnyer nak senyum....auntie Hana dia nak 'iron' muka dia sebab asyik berkerut jer.....


Ke 16 (27/1/2010)....Amna Sakinah - Comelnyer dia....


Ke 17 (7/2/2010).....Aaliyah Maisara - nenek dia kata muka dia cute...tak sabar nak tengok...

ke 18 (__/2@3/2010)...... apa agaknye nama yg sesuai eak...


Happy tak aku..... ;)) Gambo ni masa siangnyer...

Apapun.....memang aku happy sangat2...sebabnyer.....emmm sebab aku SUNGGUH HAPPPY..ahaks...... ;))

^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...