Ahad, September 27, 2009

SEKITAR KENDURI KESYUKURAN WAFA AFIQAH

Assalamualaikum...
Hari ini penat betullah... Ini kerana kakak saya yang ke3 telah mengadakan kenduri kesyukuran cucu pertama dari anak perempuan tunggalnya. Sekaligus jamuan rayalah...seronok...ramai saudara mara datang....


Dia akhir majlis dengan muka yang keletihan teramat sangat masih sempat berposing bersama
6 daripada 14 'cucunda'
Wafa Merenung Masa Depan...agaknyalah

Hai...nama saya Wafa Afiqah Binti Muhammad Fairuz. Hari ini 27 September 2009, saya baru 46 hari melihat dunia....bagaimanalah agaknya kehidupan saya nanti ya...


Dapat duit raya banyak ni...tidurlah..

Bestnya tidur...


so..cute


Abang ke 2 saya merangkap tukang masak...yang pakai songkok aji tu abang ipar saya merangkap ketua kendarat. Jemputan lelaki makan di balai yang disediakan... kaum wanita makan dalam rumah...


Sibuk angkat hidangan, berhenti posing sekejap..


Gosok jangan tak gosok..


Anak kecil main air... Aiman, Amir dan Hakimi tolong cuci gelas...umur baru 5/6 tahun... Najiha jadi mandur....Anis kat belakang tu sibuk petik buah kedondong

Antara tetamu yang hadir...menadah tangan...mengaminkan doa tanda kesyukuran.....amin..


Wafa dan Ibu....Khairunisak Mohd Khalid


Lepas doa....marhaban dulu...


Nah... Nasi beryani tak gam

Silalah menjamu selera...sedap tau...nampak je tak sedap tapi...emmm amat menyelerakan terutama daging masak kurma tu






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...