Jumaat, Mac 04, 2011

Ewah..ewah

Selamat bertemu kembali...


Cerita 1
Mula2 nak story pasal wajah baru blog saya....Amacam? cantik tak ? hehe berwajah baru setelah di make up kan oleh ex anak murid saya... SHIELA..... thanks a lot... tak sia-sia jadi cikgu ni....ramai anak murid yang berkebolehan....dan bermacam kebolehan...persembahan yg sangat memuaskan hati saya...;)


Cerita 2
Melengkapkan hari terindah saya hari ini......dah agak lama tak jumpa seseorang, dan dapat bertemunya hari ini...walaupun sekejap tapi amat indah utk dikenang...hehe...sape tu? adalah.... (*^*)

Cerita 3
Tak sabar nak menghabiskan hari2 dalam minggu ini. Tak sabar nak bertemu jumaat minggu hadapan....sebabnya? Hoyeah...satu perjalanan percutian yg diharapkan menjadi salah satu yg terindah dalam hidup.....Yeah...minggu depan dah start cuti sekolah...dan semoga cuti kali ini menarik untuk dikongsi bersama....;)

Sekian dulu....hingga bertemu kembali. InsyaAllah.

(",)

3 comments:

shiela latif berkata...

alamak...blushing sy cikgu, nerbes sebenarnyer nak make up blog cikgu ni...tapi terima kasih banyak2 dah suker ngan hasil kerja saya...appreciate sangat2!!


syg cikgu lebih :)

siti zaleha berkata...

hehe...memang sgt dihargai aper...sbb sy tak mampu nak make up lebih2 mcm tu...busy jer manjang...;)

~ Lady ell ~ berkata...

HOLIDAY! YEY!...cikgu,jgn lupa ole2 ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...