Selasa, November 23, 2010

Cuti-cuti.....kerja.

Assalamualaikum wrt. wbt.

Bertemu kembali kita.....


Hahahai...cuti-cuti juga...kerja jangan dilupa, hari ini, hari pertama bertugas dalam cuti....emmm...rasa malas jer nak pi sekolah hari ini. Lepas tu...ingatkan dah terlewat....rupanya antara yg terawal....huhu...sesia je aku 'berlumba' pagi2 ni...mujur selamat sampai ke destinasi... alhamdulillah..;)

Dan hari ini juga merupakan hari pertama calon2 SPM menduduki kertas peperiksaan. Penghulu kertas.....Bahasa Melayu.....penentu keputusan dan pencapaian dalam SPM. Gagal BM, maka gagallah dalam peperiksaan. hanya dapat sijil menduduki peperiksaan. Alangkah ruginya mereka....huhuhu. Justeru, kepada semua calon SPM 2010, khas buat anak saudaraku Haikal Yong Syafiq, bekas anak muridku di SMKAB dan calon2 SMKTSOMS.....diucapkan selamat berjuang. Semoga berjaya dan lulus dengan cemerlang. Usah hampakan harapan ibu ayah, keluarga, guru2 dan semua yang mengharapkan kejayaan anda semua....

Berbalik kepada tugas....emmm...apa nak buat ye hari ini....sampai2 aje kat sekolah terus buka blog...haha.....mana kawan2 tak sampai lagi ni....(^_^)

(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...